Najlepsze
  • Mała czarnaMała czarna
    Nie chodzi o małą czarną kawą. Pierwszy raz mała czarna, jako sukienka pojawiła się na łamach Vogue w 1926 roku. Za twórcę sukienki uważa się Jeana Potau, to jednak Coco …
  • ModaModa
    Moda jest potrzebą naśladowania innych w celu poprawienia własnego samopoczucia przez bycie trendy. Psychiczna potrzeba identyfikowania się z innymi najdobitniej widoczna jest w naszym stroju. Moda występuje nie tylko w …
Strony

Wprowadzanie nowych trendów na rynek

Dla projektantów mody promowanie swojej marki na światowych rynkach raczej nie opiera się na próbie przekonania sieciowych potentatów handlu odzieżą, by korzystali z nowatorskich pomysłów na najbliższy sezon i wypożyczali dzieła domów mody do własnej kolekcji. Masowi producenci odzieży mają za cel przede wszystkim nie kreowanie mody i tworzenie trendów, ale raczej podążanie za tym, co ponad wszelką wątpliwość będzie pożądane przez klientów, a szczególnie klientki w kolejnym sezonie. Mężczyźni nie tylko przez stereotypy postrzegani są przez branżę stylizacyjną i modową jako zdecydowanie mniej opłacalny target swoich produktów. Oczywiście firma, która produkuje kosmetyki czy modę dla kobiet i ma w tym temacie już wielkie osiągnięcia może i powinna zainwestować w linię dla mężczyzn, gdyż ostatecznie może to tylko przysłużyć się podniesieniu wyników sprzedażowych całej firmy. Ale to kobiety jako takie są o wiele bardziej świadome tego, co jest nowe i dobrze wygląda, jak dopasować do siebie wiele różnych elementów ubrania, razem z makijażem oraz bardzo ważnymi dodatkami i to je jest o wiele trudniej oszukać i wmówić im, że modne jest coś, co na takie miano nie zasługuje.

Leave a Reply